[ 9 ]  獎賞
6年前左右,我仲係18歲,住舊式公屋,住係附近o既都係一o的好正o既學生妹,而住係我對面有對姊妹,家姊叫小琪,個樣清清純純好可愛, 雖然只得 16歲,但係身材就好惹火,我估計佢對波同pat pat有最少有 33 吋,而腰圍就只得 22吋左右,佢對車頭燈雖然唔係太大,但係睇落已經令人感到佢o既堅挺同彈力,33Bo既吸手波size,反而令人可以盡情咁玩個夠,比起波霸o既大而無當實在無得彈。 雖然佢只得5呎1, 2吋高,不過對腳又非常修長,加上細細粒, 睇落成個Q版九頭身美少女咁。
因為我住公屋既關係,所以我屋企大門口可以睇到佢屋企既情況, 每逢夏天我都會打開大門,小琪通常都會淨係著住件白色T恤同排球短褲係屋內走動,可能佢唔知有人成日昅佢掛,而且可能佢仲未慣戴胸圍,所以我經常都睇到佢若隱若現o既乳頭同脹卜卜既小西,搞到我成日眼金金,心思思想扑佢一鑊。
有幾次一齊搭電梯,佢企係我身邊,我都會聞到一陣香味,可能呢o的就係人地話o既「處女香」,有幾次我差D忍不住想拖佢去後樓梯姦o左佢,好彩我冇亂黎,否則就算擒到佢,之後又點丫,仲可能錯失o左做佢條仔既機會。當然......我唔會放棄o既......我自有安排…….哈哈。
過o左幾個月,我搵朋友係日本買左盒「催情朱古力」返黎,我將o的朱古力放係冰箱度,唸緊點樣先可以令到小琪自願食呢,而家唯有等候時機。 哈,估唔到咁快就有機會,機會終於黎喇,有日星期六氣溫狂升到三十幾度,佢屋企又冇冷氣,我見佢打開大門,一個人係屋企,於是把握機會叫佢過o黎我屋企涼冷氣。 好在平時我同佢都幾friend,所以佢諗都唔駛諗就走入黎。一入到我屋企,嘩….小琪已經熱到成身大汗,佢件T恤因為汗濕,已經貼住哂個身,pink色o既乳頭係白T恤裡面好清楚咁凸哂出來,睇到我扯哂旗,直情要即刻入廁所打飛機發洩(不過我又點會咁哂料呢)。
我借D意問佢想不想試下我朋友係日本帶返黎既手信,細路女即係細路女,一聽到有野食就即刻講想試。我係冰箱度囉D朱古力出來俾佢, 她有D遲疑咁望住我,我即刻食一粒入口,她見我吃左就跟住吃喇。哈哈, 我high有咩緊要,最緊要係妳都high埋,陪妳齊齊食春藥又點話。
我慢慢同她傾計等D藥力發作,十分鐘唔駛佢個面已經開始紅、明顯見到佢抖大氣,貴野真係有料到。(係指春藥唔係指朱古力呀)我問佢係唔係唔舒服,仲扶佢入房上床休息下,而我都乘機抽下水,用手輕輕托下佢對波仔。
點知佢不但無發嬲,仲春情十足咁望住我,我繼續用手搓佢,佢成身軟哂,趴o左落我度。呢次無死咯,我乘機摸落佢下面,佢仲好姣咁對住我笑添。哈哈,我知道今次得米,於是一路咀佢一路繼續抄,我將手伸入佢條PE褲入面,嘩!原來佢無著底褲,可能天氣實在太熱喇,唔怪得頭先望佢條PE褲時,個”西”形咁現啦。都唔知係汗水定係佢o的西水,總之佢成條褲前前後後都濕透,攪o左10分鐘左右,佢都俾我玩到塊面紅卜卜,我拉佢隻手摸我碌鳩,起初佢都唔係太肯,於是我用手指係佢條褲入面,直接搓佢粒陰核,佢即刻HIGH到頂唔順捉住我支炮唔放。
我見到佢已經HIGH到RING哂,就知道係時候扑佢,我除左佢件T恤啜佢粒o的,再除埋佢條PE褲,一陣香汗味已經飄埋黎。跟住我自己剝清光,要佢同我玩69,開頭佢死都唔肯幫我吹,於是我用條利舐佢隻蟹幾下,佢即刻出水出到整濕哂我張床,仲興奮到失哂控咁啜我碌野。 當然啦!一個處女又點會試過呢種刺激呢? 我一時舔佢陰核一時又伸入佢西窿裡面,令到佢D淫水未停過。跟住我將佢平放係床上面,然後伏係佢上面準備幫佢破處。 我用膝頭分開佢雙腳,然後用龜頭對準佢個西,嚴格黎講只係一條罅, 佢個西簡直窄到好似條線咁,仲粉紅色,佢好小毛,好可愛。佢即刻好緊張咁捉住我膊頭,當我要插入去時,唔知佢係驚定痛,佢好用力咁捉實我, 我淨係入左個龜頭,佢已經叫起上o黎,一半似辛苦一半似享受。而我淨係覺得佢個窿好緊,我諗我無估錯,佢真係處女。
我一面錫佢耳仔,一面好溫柔咁慢慢入,我聽到佢好似好辛苦咁叫痛,我感覺到龜頭已經掂到佢處女膜,再頂就會穿。呢個時侯最緊要有耐性同細心,我亦都唔心急,等佢習慣一下先。 我繼續舐佢耳仔,同佢打車輪,又舐佢粒乳頭,分散佢注意力,過o左一陣,佢似乎唔係咁痛喇,我又繼續插入去,今次掂哂,終於我將成枝野都插哂入去, 佢輕輕 ”呀” 左一聲,再大力咁攬住我,跟住主動要同我打車輪,我偷偷地低頭一望,見到自己碌野上面有少少血跡,小琪果然係處女,我一面咀佢, 一面慢慢輕力咁屌佢,過了一陣佢可能已經習慣左,而且還開始細聲呻吟。
我即刻加快抽插速度,佢就叫得更加大聲,我聽到佢既叫床聲就更加興奮,大大力咁un落去,佢用對修長既腳夾住我條腰黎配合,因為佢個西實在好窄,係我扑過o的女中最緊最有彈性既西,而且加上得到佢初夜o既刺激,我地只係扑左唔夠半粒鐘就出左野。
當我就快要射果陣,我feel到佢當時咁o岩高潮,佢好用力咁攬住我,個西入面又係咁夾住我下面,我想將碌野抽出黎都唔得,最後都係頂唔順射哂係入面。 第一次經歷高潮o既小琪,不停咁發出滿足的叫聲。 扑完野,回神過後我先識驚,驚頭先射精入佢度會搞大佢個肚。我即刻問佢係唔係安全期,但佢都唔識計,淨係話佢月經剛剛完,咁我先冇咁驚,後來我仲同佢一起鴛鴦戲水。
係浴室入面我又手多多攪佢,因為佢已經有o左經驗,所以今次可以玩得放D。 我們由浴室一直玩到上床,佢仲騎到我上面,同我玩坐蓮,我托住佢充滿彈力o既波波,一面搓佢蓮頭一面挺腰向上頂,好快佢就俾我頂到高潮,而且叫床叫到幾乎連鄰居都聽到,睇黎佢已經完全識享受性愛。我驚佢驚動到鄰居, 即刻將佢翻身暗住佢把口繼續插,佢高潮到用力咬我膊頭,我亦都狂哂咁係咁搓佢對奶,係佢對奶上面留低唔少痕跡。當我差唔多要射o既時候,就抽o左碌野出來,對係佢口邊,起初佢都唔肯,不過當時我忘o左形,夾硬頂開佢個口,佢見我都申o左入去,就乖乖咁幫我含住,仲係咁啜,於是我一個唔該有咁入隊咁入,射入佢喉嚨深處,佢幫我用口清潔之餘,仲全部吞哂落肚。
由於我地仲係學生關係,又無錢去時鐘酒店,我地屋企又成日有人,所以都好少時間扑野,通常都係星期六早上,等我屋企人返o左工之後,佢就會借o的意話去打波,去同朋友出街等,過o黎我度攪野。(哈哈,早o的起身又點話丫…..晨操喎!) 不過對於我呢o的血氣方剛o既死靚仔,又點夠丫,所以有時我地都會係樓梯攪下,佢梗係唔多鐘意啦,驚俾人見到喎,我都驚驚地價…..不過冇計,認唔住ma!